ƒ

03 December 2011

Flower BOMB





Flower BOMB (formerly known as flower overdose)
But I am addicted.


H&M Trend flower blazer
H&M Trend flower pants
White loosefit tee from Cos
Acne pistol boots



8 comments:

ASH said...

you look so amazing!

Johanna and Sophie said...

du hast es schon auf den punkt beschrieben: bombe! :) das sieht wunderbar aus und wirkt, trotz der vielen blumen, gar nicht überladen. mit dem weißen shirt bringst du viel ruhe in den look. super schön!!

Mandi said...

I love it and you looking stunning! You pull the look off so well. I'm really into the full on flower fashion that's around at the moment but it just doesn't suit me. Sigh...

www.findmeamuse.com

Trang said...

Ich stand auch ewig davor und habe überlegt und nach deinem Post ist es definitiv ein Ja!
Ich verfolge dein Blog schon lange und freue mich, dass du in so großen Blogs Erwähnung findest, wie ich sah auf lesmads, thisisjanewayne, sofranni finesse usw. :)
Damals hatte ich bei einem Post von Katja bei Lesmads über diesen schwarzen Pullover von Topshop ein wenig gepöbelt, da ich den gleichen Post ja schon viel früher bei dir gesehen hatte ;)
Also ein großes Kompliment an dich und dein wundervolles Blog - super lesenswert!

Mia from 123456789smiling said...

WOAH _ you girls are so nice !! REALLY !!

il était une fois... said...

love love gorgeous girrl! X

evangelie said...

Wow...you look stunning!!!!!You're so beautiful Mia!
Go girl!
xo
Ev

DK said...

Hi mia! .. thank you so much for popping by my blog. :) i'm absolutely LOVING each and every post of your blog.. Gorgeous. i've found a fellow Isabel Marant lover!!! :)

Would LOVE to keep in touch with you~

xxx Di of Allloveu.com